Peter Pan
Wendy og brødrene hennes begir seg ut på fantastiske eventyr med helten fra godnatthistoriene deres…Peter Pan!
Fantastiske eventyr venter Wendy og brødrene hennes når Peter Pan tar dem med til den magiske verdenen Drømmeland. Etter å ha fulgt Peter og hans livlige medhjelper Tingeling forbi "andre stjerne til høyre og rett frem til morgengry", utforsker de øya og Peters hemmelige gjemmested med De bortkomne guttene, og går inn i høytflyvende sverdkamper med sjørøvere og den beryktede Kaptein Krok.