Year of the Scab
To uker inn i sesongen i 1987 gikk NFL-spillerne til streik. For første gang noensinne måtte erstatningsspillere gå på banen. Ukjente og akkurat ikke gode nok spillere ble plukket fra ukjentheten for en siste sjanse til å bli fotballegender. Det de ikke så for seg var at deres gullbillett skulle bli til "Scarlet Letters".