LEGO Marvel Avengers: Strange Tails
Hawkeye og Avengers får det å redde verden til å se lett ut. Men nå står de overfor den største trusselen noensinne, sosiale medier. For å redde verden, må et nytt lag rekrutteres for å hjelpe heltene med å kjempe mot en influenser som forsøker å skape katastrofale ødeleggelser.