The Boogeyman
"En skremmende skrekk-thriller bygget på novellen av Stephen King om to søstre og terapeutfaren deres som sliter med å håndtere morens nylige død. En pasient dukker uventet opp i hjemmet deres for å få hjelp og etterlater seg et overnaturlig vesen som livnærer seg av lidelsene til familier. "
"“The Boogeyman” er en skrekk-thriller fra den bestselgende forfatteren Stephen King. Videregåendestudenten Sadie Harper og lillesøsteren hennes, Sawyer, har det tøft etter morens nylige død og får lite støtte fra faren Will, som er terapeut og sliter med sine egne smerter. Når en desperat klient kommer uventet inn i hjemmet deres for å få hjelp, etterlater han seg et overnaturlig vesen som tærer på familier og livnærer seg av lidelsene til ofrene.