This Is Us
En forfriskende ærlig og provoserende serie som følger et unikt ensemble hvis stier krysses og livshistoriene flettes sammen på finurlig vis. THIS IS US er en smart og moderne dramaserie som vil utfordre dine daglige antagelser om menneskene du tror du kjenner.
Kevin besøker bygningsanlegget. Malik og Deja deler kontroversielle nyheter over middagen.