Kilimanjaro
Fire klatrere med funksjonsnedsettelser – Paul Pritchard, David Limb, Jamie Andrew og Pete Steane – legger ut på en ekstraordinær og livsforvandlende reise: å bestige Kilimanjaro. Den krevende ferden mot Afrikas høyeste fjell blir et sterkt vitnesbyrd om mot, viljestyrke og den menneskelige åndens grenseløse kraft.