PORTRAITS DE VOYAGE : YEMEN - Les Maisons Tours
En arkitekt besøker et typisk tårnhus i Sana, hovedstaden i Jemen. Husene ble bygget på 900-tallet, og gamlebyen i Sana står på UNESCOs verdensarvliste.