Isle of Dogs
Når alle hunder i Megasaki City en dag sendes av gårde til en stor søppelplass, tar 12-årige Atari saken i egne hender og begir seg til Trash Island, i håp om å finne Spots, vakthunden sin.
12-årige Atari arbeider for den korrupte borgermesteren. Når alle hunder i Megasaki City sendes til en søppelplass, tar Atari tak i det og begir seg til Trash Island, i håp om å finne Spots, vakthunden sin. Med hjelp fra kjøterervennene sine påbegynner han et eventyr som skal avgjøre prefekturets fremtid.