OUT THERE: Crimes of the Paranormal
Åtte virkelige kriminalsaker med sjokkerende møter med den paranormale verdenen – gjennom øyevitneberetninger, ekspertintervjuer og helt nye etterforskninger. I hver sak, midt i et opprivende søk etter svar, kommer ett rykte ut av mengden: Det er noe umenneskelig på gang.
En UFO-entusiast blir arrestert for å tilsynelatende ha forgiftet valgte offentlige tjenestemenn.
Spenningssøkende tenåringer går Pope Lick Train Trestle for å få et glimt av en ond geitemann.
En ryggsekktur blir tragisk når seks år gamle Dennis Martin plutselig forsvinner.