The Acolyte
Hundre år før Imperiet har jediordenen og Den galaktiske republikken blomstret i århundrer uten krig. På denne tida setter en etterforskning av en sjokkerende rekke forbrytelser en jedimester opp mot en farlig kriger fra fortida.
Jediene haster til sitt neste mål og drar til en ny verden mens de nærmer seg den lure snikmorderen.
I en tett jungel får jediene prøvd seg når de konfronterer et stadig sterkere mørke.