Unmasked
TV-programmet «Trigger» jakter iherdig på rettferdighet og avslører sannheten bak mørke og mystiske forbrytelser. Med den iherdige teamlederen Oh Soryong, den selvsentrerte nybegynneren Han Do og den stilopptatte feltjournalisten Kang Giho er teamet klart til å avsløre skurker med kameraene sine.