Hemmeligheter på havets bunn
Tøm havet for vann og avslør skjulte hemmeligheter og fortapte verdener ved hjelp av banebrytende teknologi, forbløffende fotografi og innsikt fra de beste marinarkeologene. «Drain the Oceans» gir oss ny innsikt i den episke historien til menneskenes sivilisasjon, og jordens egen historie, mens vi utforsker sunkne byer, skipsvrak og de utrolige naturlige undrene på havets bunn.