Alien: Earth
Når et mystisk romfartøy krasjlander på Jorden, gjør en ung kvinne og en lurvete gruppe av taktiske soldater en skjebnesvanger oppdagelse som plasserer dem ansikt til ansikt med den største trusselen mot planeten i sci-fi skrekkserien «Alien: Earth». Idet medlemmer av krasjredningsteamet leter etter overlevende i vrakrestene, støter de på mystiske, predatoriske livsformer mer skremmende enn de noensinne kunne ha sett for seg. Med denne nye trusselen låst opp, må letemannskapet kjempe for overlevelse og det de velger å gjøre med denne oppdagelsen kan endre planeten Jorden som de kjenner den.