Coop og Cami spør verden
Cooper og Cameron Wrather er søsken på ungdomsskolen, som sammen lager nettshowet Hva velger du.
Cooper og Cameron Wrather er søsken på ungdomsskolen, som sammen lager nettshowet Hva velger du. Med hjelp fra lillebroren deres, Ollie, og Fred, bestevennen til Coop, presenterer duoen uvanlige spørsmål og svar fra showets mange millioner av følgere som hjelper dem med å løse hverdagslige og ville problemer. Alle dager er et eventyr hos Wrather-familien!