På jakt etter bomber fra 2. verdenskrig
De allierte slapp mer enn 5 millioner bomber over Nazi-Tyskland. En av ti eksploderte aldri. Mennene i ammunisjonsrydnings-tjenesten i Tyskland risikerer livet sitt daglig for å bli kvitt disse farlige restene fra krigen. 5000 udetonerte bomber blir funnet hvert år og flere titusener mennesker blir evakuert. I Tyskland rydder de vekk gjennomsnittlig 100 bomber fra andre verdenskrig hver eneste uke.