De små ting
Mikke og Pluto drar til stranda for å fiske. Etter at Pluto får problemer med en musling, blir han ertet av en måke. Måken stjeler også Mikkes agn og fiskefangsten. Måken og vennene jager Mikke og Pluto fra stranda.