World's Biggest Bullshark
Teamet avslører hvordan Big Bull, en av de største oksehaiene som noen gang er fanget, vokste seg til å bli en kjempe, og finner ut om det kan finnes flere som henne.
I 2012 fanget marinøkolog dr. Neil Hammerschlag og teamet hans med studentforskere den største oksehaien som noen gang er loggført ved kysten i Sør-Florida. De kalte henne Big Bull. Nå ber Neil James Glancy, tidligere medlem i Royal Marines, og evolusjonsbiologen dr. Toby Daly-Engel om å finne sporet etter Big Bull og avsløre mysteriene bak Floridas megahaier.