Journey To Shark Eden
Forskeren for National Geographic, Dr. Enric Sala og hans team med forskere reiser til fem ubebodde øyer ved Tahiti i Stillehavet for å utforske de urørte korallrevene og haiene som befinner seg her. I håp om å opprette et fredet område rundt disse revene, møter de på flere utfordringer: kraftige bølger, taggete rev og å bli strandet på en ubebodd øy langt ute i havet.