The Incredible Hulk
Når forsker og vitenskapsmann Bruce Banner blir truffet av en gammastråle-bombe under et feilslått eksperiment, utvikler han et farlig alter ego – et slemt, grønt monster kjent som Den utrolige Hulken – som kommer frem når han blir sint.