Flamin' Hot
«Flamin' Hot» er den inspirerende historien om Richard Montañez, en vaktmester hos Frito Lay som brukte den meksikanske kulturarven og oppveksten sin til å gjøre ikoniske Flamin' Hot Cheetos til en snacks som satte hele matbransjen på hodet og endte opp som et globalt fenomen.