Komedie, Krim
Det er hardt å være ni år. Og enda hardere er det å feire jul med pappa hos den nye kjæresten hans, Natalie, selv om han har tilgang til alle tekniske duppeditter en guttunge kan drømme om!
Det er hardt å være ni år. Og enda hardere er det å feire jul med pappa hos den nye kjæresten hans, Natalie. Denne julen er Kevin ute i hardt vær igjen, og det samme er Marv og kompisen hans, som prøver å rane huset til Natalie! Med enda flere morsommere og teknisk avanserte hjelpemidler får kanskje Kevin parkert tyvene for alltid, i denne elleville komedien som hele familien kommer til å elske!