Aftershock
Et alarmerende uforholdsmessig antall fargede kvinner sviktes årlig av det amerikanske morshelsesystemet. Shamony Gibson og Amber Rose Isaac var livlige, ivrige kommende mødre hvis dødsfall på grunn av komplikasjoner under fødselen kunne vært forhindret. Nå er familiene deres fast bestemt på å skape oppmerksomhet om denne skremmende, men allikevel i stor grad ignorerte krisen.