The Simpsons
Lisa begynner å bruke vintage-klær og blir ønsket velkommen i elite-moteklubben.
Er Bart Simpson virkelig født slem? Homer og Marge må finne ut av det en gang for alle.
En mystisk billetthai kjøper opp alle billettene til K-pop-konserten Lisa vil på.
Patty og Bart slår seg sammen om den ultimate rampestreken: å få Homer erklært juridisk død.
Episode 800! Marge melder på Santa’s Little Helper til en nasjonal hundeutstilling i Philadelphia.