Marvel One-Shot: The Consultant
Agentene Coulson og Sitwell samarbeider for å stanse general Ross i å blande seg i S.H.I.E.L.D.-affærer ... og har den perfekte personen til jobben.
Etter hendelsene til The Incredible Hulk, har S.H.I.E.L.D. agent Phil Coulson noen dårlige nyheter til agent Jasper Sitwell: Verdens sikkerhetsråd vil at Emil Blonsky skal delta i Avengers Initiative, og Coulson har ordre om å få løslatelse fra general Thaddeus Ross. Ikke i stand til å trosse rådets anmodning, klekker Coulson og Sitwell en plan for å sabotere den med et helt spesielt hemmelig våpen.