While You Live, Shine
En hengiven musikkforsker tar seerne med på en gripende reise dypt inn i den eldste, vestlige musikken. Gjennom altoppslukende lyd og bilder, blir vi med inn i en glemt livsstil. En rørende oppfordring til å omfavne musikk, menneskelighet og fellesskap i et nytt lys.