H is for Harry
Elleve år gamle Harry begynner på ungdomsskolen i London uten å kunne lese eller skrive – en kamp med dype røtter i familiens historie. Denne oppvekstfortellingen følger hans reise gjennom to år mens en engasjert lærer hjelper ham med å kjempe ikke bare mot analfabetismen, men også mot de sosiale barrierene som definerer verdenen hans i et samfunn preget av klasse og ulikhet.