Kontorrotter
En kontorrotte (Ron Livingston) er lei av den kjedelige jobben og slutter å gjøre jobben sin i et håp om å få sparken. Men i stedet blir han forfremmet, mens vennene sies opp! Han planlegger å begå underslag. Men for å lykkes med tyveriet, må han sørge for at den sexy nye kjæresten (Jennifer Aniston) ikke vet noe!