Just Wright
En fysioterapeut oppnår drømmen sin når hun får jobben som trener for New Jersey Nets etter å ha rehabilitert og forelsket seg i stjernespilleren deres, og nesten mistet ham til den sleipe kusinen sin i samme slengen.
Queen Latifah og Common treffer blink med denne sjarmerende komedien om basketball, håp, og kjærlighetsspill. Leslie Wright (Latifah) er en likefrem fysioterapeut som får sitt livs jobb når hun skal jobbe med den skadede NBA-stjernen Scott McKnight (Common). Leslie får ikke bare Scott i form, hun hjelper ham ta spillet sitt til neste nivå, og alt går supert... helt til Leslie faller for ham. Uvitende om følelsene hennes har Scott bare øyne for Morgan (Paula Patton), Leslies sexy og forførende venn. Alt står på spill, så Leslie må sikte godt og finne ut om hun og Scott er rett for hverandre.