Svarte belter
En uvanlig tenåring som er fast bestemt på å vise at han er en like stor Compton-legende som faren sin, stjeler familiens hemmelige kampsportteknikk så han kan bruke den i en berømt, hemmelig dojo. Når han prøver å oppnå respekt fra sine jevnaldrende, lærer han raskt at en mann må kunne mer enn å slåss.