Istid: Buck Wilds eventyr
I “ Istid: Buck Wilds eventyr ” fortsetter våre forhistoriske venner sine ville påfunn. Brødrene Crash og Eddie er desperate etter å få litt fred fra storesøster Ellie, så de drar på en spennende reise for å finne sitt eget sted, men blir fort fanget i en enorm underjordisk grotte. De blir reddet av den enøyde, eksentriske og dinosaur-jagende røyskatten Buck Wild, og sammen må de kjempe mot de ustyrlige dinosaurene som har inntatt Den Tapte Verden.