Mujeres, de Coque Malla
En sanger legger ut på en kreativ reise i samarbeid med en rekke kvinnelige artister til sitt nye album 'Mujeres'. Gjennom nære øyeblikk preget av selvtillit og humor viser filmen lidenskapen som fører frem til en live-innspilling som hyller kvinnene og sangene som har formet livet hans.