Big Boys Gone Bananas!*
Etter at filmen Bananas!* avslørte et søksmål mot Dole, kastes filmskaper Fredrik Gertten inn i en ny kamp. Når filmen fjernes fra en festival og juridiske trusler tikker inn, befinner han seg i en virkelighetsthriller der han kjemper for ytringsfriheten mot et mektig selskap som prøver å få ham til å tie.