Store forventninger
Basert på klassikeren fra Charles Dickens, forteller denne dramatiske historien om en ung manns reise til manndom og innflytelsen fra de spesielle menneskene som endrer livet hans for alltid.
En strebende artist (Ethan Hawke) som har vært besatt av Estella (Gwyneth Paltrow), niesen til en rik kvinne, siden han var barn, overtaler Estella som nå er voksen, til å stille som modell for ham. Dette leder til en mulighet for Finns håp til å bli til virkelighet, men også det han frykter mest. Stjerner som Robert De Niro og Anne Bancroft spiller også i denne moderne gjenfortellingen av Charles Dickens klassiker.