O'Dessa
O'Dessa er en rockeopera om en bondejente som legger ut på leting etter familiens arvestykke i en post-apokalyptisk fremtid. Reisen fører henne til en farlig by der hun må bruke skjebnens og sangens kraft for å redde sjelen til sin store kjærlighet.