5 Seconds of Summer - So Perfect
Fra en beskjeden start i Sydney til utsolgte stadioner verden over – dette er historien om 5 Seconds of Summer. Følg Luke, Michael, Calum og Ashton på deres rakettartede ferd fra anonymitet til superstjernestatus, der de beviser at de er mer enn bare nok et boyband.