Ant-Man and the Wasp: Quantumania
Superhelt-partnerne Scott Lang og Hope Van Dyne vender tilbake for å fortsette eventyrene sine som Ant-Man and the Wasp. Sammen, med Hopes foreldre Hank Pym og Janet Van Dyne, og Scotts datter Cassie Lang, utforsker familien Quantum Realm, møter merkelige skapninger og begir seg ut på et eventyr som vil presse dem lenger enn de trodde var mulig.