The Last Man on Earth
The Last Man on Earth er en annerledes og hysterisk morsom komiserie fra Will Forte (Saturday Night Live). Menneskeheten blir utslettet av et virus, og Phil Miller (Forte) er alene på jorda...men hvor lenge varer det?