En ekstremt langbeint film
Det handler om ekstremsport og et liv i frihet når Max drar på høyskolen, men Langbein savner Max så mye at han mister jobben og bestemmer seg for å fullføre høyskolen sammen med Max og vennene hans. Men mens Langbein prøver å komme nærmere Max, må begge gjøre sitt ytterste for å lære å leve sine egne liv ... sammen.