War of the Worlds
Når en gruppe astronomer oppdager signaler fra en annen galakse, er det et endelig bevis på intelligent liv i verdensrommet. På få dager blir menneskeheten nær utslettet, og mens romskipene svever på himmelen spør de overlevende seg hvorfor angriperne er så fast bestemt på å utrydde jordens befolkning.