Indiana Jones and the Dial of Destiny
Den legendariske heltearkeologen er tilbake i denne svært etterlengtede siste delen av den ikoniske franchisen - et stort, verdensomreisende og brølende filmeventyr.
Harrison Ford er tilbake i rollen som den legendariske heltearkeologen i denne etterlengtende siste filmen i den ikoniske franchisen – et stort, heftig globetrotter-eventyr på film. Indiana Jones (Ford) kastes igjen ut i en utfordring som setter både styrke og tålmodighet på prøve, og risikerer alt for å holde en eldgammel mekanisme som kan endre historiens gang, unna dem som ønsker å bruke innretningen til egen fordel. Den stjernespekkede rollebesetningen omfatter Phoebe Waller-Bridge, Antonio Banderas, John Rhys-Davies, Toby Jones og Mads Mikkelsen. Indiana Jones and the Dial of Destiny er en film med nonstop spenning. Den er regissert av James Mangold og skrevet av Jez Butterworth, John-Henry Butterworth, David Koepp og James Mangold, basert på figurer skapt av George Lucas og Philip Kaufman.