Som min sønn
Basert på en sann historie: En gutt som ble forlatt av moren sin, møter en raner på rømmen som bestemmer seg for å ta seg av ham. Mellom bankranene, politiets leting og nødvendigheten av å stadig måtte flytte på seg danner de et far-sønn-forhold, lærer å bli glad i hverandre og blir uatskillelige.