Fantastic Four
Et ungt geni bygger en portal som fører til en annen dimensjon med hjelp fra venner og kolleger, men en ulykke fører til at en blir etterlatt og de andre får uvanlige krefter. Fire år senere vender den etterlatte tilbake som en stormannsgal erobrer, og de andre må legge sine uenigheter til side for å stoppe ham. De er Fantastic Four.