The Hills Have Eyes 2
I de øde åsene i New Mexico blir soldater fra nasjonalgarden, som knapt er halvveis gjennom grunnopplæringen, angrepet av kannibalistiske mutanter som ligger og venter på dem.
Det som startet med Carter-familien, endte tydeligvis ikke med Carter-familien. Yuma Flats Training and Testing Facility i New Mexico er et forbudt område på sekstenhundre kvadratkilometer med ørken og fjell som brukes av det amerikanske militæret for å teste alt fra våpen til menn. Det er her soldatene innen nasjonalgarden, som knapt er halvveis gjennom grunnopplæringen, får et rutinemessig oppdrag som vil forandre livene deres for alltid. Etter å ha oppdaget det som ser ut til å være et nødsignal som blinker fra fjellet som befinner seg over dem, bestemmer sersjanten seg for å ta dem alle med på et lete- og redningsoppdrag. Soldatene har en hard kamp foran seg mot kannibalistiske mutanter som gjemmer seg i de øde åsene i New Mexico.