Gypsy Spirit: Harri Stojka - Eine Reise
Jeg har alltid spilt sigøynermusikk, det var det faren min lærte meg. Men jeg vil gjerne vite hvor denne musikken kommer fra. Den anerkjente østerrikske gitaristen Harri Stojka legger ut på en reise til Rajasthan i India for å utforske røttene til sigøynermusikken. Der samarbeider han med lokale musikere og oppdager deres unike instrumenter og felles lidenskap for musikk.