Arctic Ascent with Alex Honnold
Alex Honnold leder en ekspedisjon til Grønland for å klatre en enorm sjøklippe på 1219 meter og undersøke virkningene klimaendringer har på regionen.
Alex Honnold leder en seks-ukers ekspedisjon til Øst-Grønland for å bli de første til å bestige en av de høyeste ubestegne fjellflatene i verden. Men dette er mye mer enn en klatretur. Med hjelp av isbreolog Heidi Sevestre undersøker Alex og teamet virkningen av klimaendringer på isbreene, platåbreene og fjordene i denne avsidesliggende delen av Arktis.