Hitlers tenåringssoldater
Våren 1944 kjempet rundt 20 000 nazi-tenåringer mot allierte styrker. Til tross for sin uerfarenhet, sådde den 12. SS-panserdivisjonen terror.
De vokste opp under nazistenes styre, viet sitt liv til Hitler og var fanatiske. Totalt 20 000 tenåringer utgjorde den 12. panserdivisjonen til SS. De skulle stanse de alliertes invasjon i Frankrike og etterlot seg kaos og ødeleggelser. Fargelagte arkivbilder og overlevende forteller oss historien.