Doctor Who: The Church on Ruby Road
På julaften for lenge siden ble et spedbarn etterlatt i snøen. I dag møter Ruby Sunday doktoren, gnomer, stjålne spedbarn og kanskje hemmeligheten bak fødselen hennes.