Doctor Who
Følg doktorens episke eventyr gjennom tid og rom i TARDIS, en polititelefonkiosk som kan reise i tid. Overalt hvor han drar opplever han skrekk og moro, han blir jaktet på, koser seg og finner monstre. Bli med på ditt livs kosmiske rundtur!