Inspektør Gadget 2
Akkurat når det har roet seg i Riverton, går alt galt. Inspektør Gadget får prøvetid, Klo planlegger århundrets forbrytelse, og ordføreren avdekker en ny gadget. Kan det bli verre for helten vår?
Akkurat når det har roet seg i Riverton, går alt galt. Inspektør Gadget får prøvetid, Klo planlegger århundrets forbrytelse, og ordføreren avdekker en ny, forbedret G2: en helrobotisk, helteknologisk, hel-kvinnelig gadget. Kan det bli verre? Uhell, feil, spaning og dueller følger når inspektør Gadget og G2 redder verden med hjelp fra vennene sine: niesen Penny, hunden Brain og Gadgetmobilen.