LEGO Marvel Avengers: Mission Demolition
Den splitter nye animasjonsspesialen er den tiende delen i den populære serien. I denne spesialen fra Marvel Studios og LEGO følger vi en ung, ambisiøs mann som er en veldig stor fan av superhelter. Ved et uhell frigjør han en mektig skurk med planer om å ødelegge Avengers-verdenen.
Den splitter nye animasjonsspesialen er den tiende delen i den populære serien. I denne spesialen fra Marvel Studios og LEGO følger vi en ung, ambisiøs mann som er en veldig stor fan av superhelter. Ved et uhell frigjør han en mektig skurk med planer om å ødelegge Avengers-verdenen. Iron Man og Avengers er klare til å redde dagen, men kampen blir kaotisk. Da kommer Ryddegjengen på banen, når ting må ryddes opp! På en helt spesiell dag klekker en ny skurk ut en plan for å ødelegge Avengers, og vår verdens eneste håp er nå en veldig overraske helt. En klønete ung arbeider fra Ryddegjengen som heter Dennis. Han har en evne til å ødelegge absolutt alt han tar på. Kan Dennis bli helten han har drømt om å bli, og redde jordens sterkeste helter?